سوالات متداول
ورود و ثبت نام
برای خرید حتما باید ثبت نام کرده باشم؟
بله
چگونه می توانم در پینتورا ثبت نام کنم؟
در صورتی که قبلا به پینتورا وارد نشده اید، با اولین ورود به سیستم به صورت خودکار حساب کاربری شما ایجاد می شود. برای ورود به سیستم کافی است بر روی آیکون حساب کاربری در قسمت بالا سمت چپ کلیک کرده و بر روی ورود به حساب کاربری کلیک نمایید.
دقت داشته باشید که پیامک های تبلیغاتی سیم کارت خود را مسدود نکرده باشید، زیرا برای ثبت نام نیاز به درج کد ارسال شده از طرف پینتورا دارید.
چگونه می توانم آدرس خود را ثبت کنم؟
فرایند ثبت سفارش شامل ۳ مرحله می باشد:
- مشاهده و نهایی کردن سبد خرید
- ثبت/انتخاب آدرس
- مشاهده جزییات سفارش و پرداخت
روند ثبت سفارش
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب و یا طراحی کردید، آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید و پرداخت اینترنتی را تکمیل نمایید.
(دقت داشته باشید برای ورود و ثبت نام با استفاده از شماره موبایل، پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نکرده باشید.)
آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟
خیر. امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود ندارد.
آیا میتوانم سفارشم را لغو کنم؟
بله. بعد از ثبت سفارش، وضعبت آن به در حال پردازش تغییر می کند. مادامی که سفارش به وضعیت در حال آماده سازی نرسیده باشد شما می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما، تماس با پشتیبانی، چت آنلاین، و یا شبکه های اجتماعی قید شده در سایت، سفارش خود را لغو نمایید.
لازم به ذکر است که وجه سفارش فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده میشود.
پیگیری ارسال سفارش به چه صورت است؟
بعد از ثبت سفارش، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود و کلیک بر روی لیست سفارشات سفارش مورد نظر خود را پیدا کرده و وضعیت لحظه ای آن را مشاهده نمایید.
در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید با استفاده از یکی از راه های ارتباطی تماس با پشتیبانی، چت آنلاین، و یا شبکه های اجتماعی قید شده در سایت، با ما در ارتباط باشید
کیفیت محصولات چاپ شده چگونه کنترل می شود؟
دو مورد بر کیفیت محصول چاپ شده نهایی تاثیرگزار است:
- کیفیت طراحی
- کیفیت چاپ
در صورتی که از بین طرح های آماده پینتورا محصولی انتخاب کرده باشید، طرح ها از فیلترهای کنترل کیفیت ما عبور کرده و ضمانت کیفیت چاپ آن ها تضمین شده اند.
و در صورتی که طرح های شما توسط ابزار طراحی آنلاین ما درست شده باشند، پس از نهایی کردن سفارش، توسط تیم کنترل کیفیت ما بررسی شده و قبل از شروع فرایند چاپ، در صورت هر گونه مشکل احتمالی که منجر به کاهش کیفیت چاپ شود، با شما تماس گرفته و سعی در حل مشکل خواهیم نمود.
در خصوص کیفیت چاپ،
تیم ما با بهره گیری از با کیفیت ترین لوازم و دستگاه های چاپ حرارتی و DTF، کیفیت چاپ را تضمین می نماید.
مراحل چاپ و ارسال چند روز زمان می برد؟
کل فرایند تحویل سفارش، شامل کنترل کیفیت، چاپ محصولات، و ارسال در بازه زمانی ۵ روز کاری انجام می شود.
سایر موارد
نحوه ی شستشو ی لباس چاپ شده به چه صورت می باشد؟
- حتما قبل از شستشو لباس را برعکس کنید تا چاپ شما داخل لباس قرار بگیرد. این کار باعث عمر بیشتر چاپ میشود.
- دمای آب شستشو نباید بالاتر از 40 و کمتر از 30 درجه سانتی گراد باشد.
- هیچوقت از اوتوی مستقیم روی لباس های چاپی استفاده نکنید. برای اتو کردن لباس های چاپی از دستگاه های اتوی بخار استفاده نمایید.